Κατασκευάστε στη LOGO μια διαδικασία που υλοποιεί ένα μικρό παιχνίδι γνώσεων. Πιο συγκεκριμένα:
1) Υποβάλλετε προς το χρήστη την ερώτηση "Θα μας γράψεις μια συνηθισμένη συσκευή εισόδου;".
2) Διαβάζετε την απάντησή του
3) Αν η απάντηση είναι σωστή, εμφανίζεται (μέσα σε παράθυρο ) το μήνυμα "Σωστό!", αλλιώς το μήνυμα "Λάθος!".
Λύση
για παιχνίδι
ερώτηση [Θα μας γράψεις μια συνηθισμένη συσκευή εισόδου ?]
ΑνΔιαφορετικά ανήκει? απάντηση [πληκτρολόγιο ποντίκι μικρόφωνο σαρωτής]
[ ανακοίνωση [Σωστό!] ]
[ ανακοίνωση [Λάθος!] ]
τέλος