Η χρήση τρισδιάστατης τεχνολογίας στις σχολικές τάξεις βελτιώνει τις επιδόσεις στα διαγωνίσματα κατά 17% κατά μέσο όρο, σύμφωνα με μια νέα έρευνα σε επτά σχολεία διαφόρων ευρωπαϊκών χωρών.
Καθώς οι τάξεις γίνονται όλο και πιο ψηφιακές, η τρισδιάστατη τεχνολογία, εκτός από τους κινηματογράφους και την τηλεόραση, άρχισε να διεισδύει δειλά-δειλά και στο σχολικό περιβάλλον, με την μορφή προβολέων 3D, ειδικών γυαλιών 3D που φοράνε οι μαθητές και άλλων τρισδιάστατων εργαλείων μάθησης, που δίνουν μια νέα διάσταση - στην κυριολεξία- στη διαδικασία εκμάθησης.
Η νέα έρευνα, που έγινε από την Διεθνή Υπηρεσία Ερευνών, για λογαριασμό της αμερικανικής εταιρίας πληροφορικής Texas Instruments, περιέλαβε 740 μαθητές σχολείων της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Ολλανδίας, της Βρετανίας, της Σουηδίας και της Τουρκίας.
Οι μαθητές υποβλήθηκαν σε τεστ πριν και μετά τη χρήση τρισδιάστατης τεχνολογίας στις τάξεις τους και οι επιδόσεις τους συγκρίθηκαν με άλλους μαθητές που χρησιμοποιούσαν μόνο τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας και εκμάθησης.
Κατά μέσο όρο, το 86% των μαθητών των τρισδιάστατων τάξεων εμφάνισαν βελτίωση στα αποτελέσματα των τεστ έναντι μικρότερης βελτίωσης 52% για τους μαθητές των συμβατικών τάξεων.
Σελίδα 4 από 4