- Αρτινοπούλου, Β., Η σχολική Διαμεσολάβηση, Εκπαιδεύοντας μαθητές στη διαχείρηση της βίας και του εκφοβισμού. Αθήνα: Νομική Βιβλιοθήκη, 2010
- Ονησιφόρου, Μ., Ειρηνική Επίλυση Συγκρούσεων. Αθήνα: Δίοδος
- Η διαμεσολάβηση στο σχολείο και την κοινωνία, επιστημονική επιμέλεια Θεόδωρος Β. Θάνος,Αθήνα: Πεδίο, 2011
- diamesolavisi.blogspot.com
- Εκπαιδευτικό Υλικό Αγωγής Υγείας «Στηρίζομαι στα πόδια μου »ΕΠΙΨΥ-ΟΚΑΝΑ
- «Αγωγή Υγείας» ΥΠΕΠΘ-Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης-Γραφείο Αγωγής Υγείας-ΕΙΝ, Αθήνα 2000
- Ζ. Αρχοντάκη-Δ. Φιλίππου, 205 βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων ψυχοθεραπείας, κοινωνικής εργασίας,εκπαίδευσης, Εκδόσεις Καστανιώτη, 5η έκδοση
- Σ. Τριλίβα-Τ. Αναγνωστοπούλου, «Βιωματική Μάθηση» Ένας πρακτικός οδηγός για εκπαιδευτικούς και ψυχολόγους, Εκδόσεις Τόπος
- Ν. Γκόβας, «Για ένα νεανικό δημιουργικό θέατρο», ασκήσεις παιχνίδια τεχνικές, ένα πρακτικό βοήθημα για εμψυχωτές θεατρικών ομάδων και εκπαιδευτικούς, Εκδόσεις Μεταίχμιο