Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της ημερίδας με θέμα «Ανάπτυξη Συνεργατικών Δράσεων στο Σχολείο: Ενδοσχολική Υποστήριξη και Διδακτικές Παρεμβάσεις». Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014 το απόγευμα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Γυμνασίου Νέας Αλικαρνασσού στα πλαίσια της δράσης Διευρυμένη Ενδοσχολική Υποστήριξη του προγράμματος Εκπαίδευσης Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων Μαθητών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Η Δράση της διευρυμένης ενδοσχολικής υποστήριξης αποτελεί καινοτομία που εφαρμόζεται τα τελευταία 3 χρόνια σε επιλεγμένα σχολεία στην Ελλάδα. Τη σχολική χρονιά 2013-2014 συμμετείχαν στη δράση 21 σχολεία από όλη τη χώρα και 2 σχολεία από την Κρήτη. Η καινοτομία σε αυτή τη δράση έγκειται στη σύνδεση του σχολείου με το Πανεπιστήμιο το οποίο αναλαμβάνει τη συνεχή υποστήριξη και ανατροφοδότηση των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια της υλοποίησης των παρεμβάσεων μέσα στην τάξη ολόκληρο το διδακτικό έτος, ενώ οργανώνει όπου χρειαστεί επιμορφωτικά σεμινάρια για τους εκπαιδευτικούς μέσα στο σχολείο.
Στην ημερίδα παρουσιάστηκαν οι δραστηριότητες που έγιναν στο Γυμνάσιο Νέας Αλικαρνασσού κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά με την ενεργή επίβλεψη και υποστήριξη της κα Κατσαρού Ελένης Επικ. Καθηγήτριας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, καθώς και τα πρώτα αποτελέσματα της δράσης. Αρχικά έγινε παρουσίαση του προγράμματος και της συγκεκριμένης δράσης της ενδοσχολικής υποστήριξης από την κα Κατσαρού, συντονίστρια της δράσης στην Κρήτη, και ακολούθησε μια πρέμβαση από την κα Παναγιωτάκη Μαρία, υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Ηρακλείου, σχετικά με τη διαχείριση της διαφορετικότητας μέσα στην τάξη. Ακολούθησε η παρουσίαση των δράσεων που έγιναν στο Γυμνάσιο Νέας Αλικαρνασσού και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, και παρουσιάστηκαν αναλυτικά συγκεκριμένα σχέδια μαθήματος που υλοποιήθηκαν στη διάρκεια της χρονιάς από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Τέλος παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της δράσης όπως αυτά καταγράφηκαν μέσω έρευνας ανάμεσα στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν.
Εισηγητές στην Ημερίδα: